Strukturované učení v praxi
Související produkty
Detailní popis produktu
Autoři se v této knize zabývají praktickým využitím principů strukturovaného učení ve výuce na běžné škole. Věnují pozornost především žákům s Aspergerovým syndromem a vysocefunkčním autismem. Kniha se opírá o dlouholeté zkušenosti všech autorů, které získali při terapeutické práci s dětmi s autismem, při poradenství jejich pedagogům a rodinám.
Porucha autistického spektra je hendikep, který není po fyzické stránce znát, ale má dalekosáhlé důsledky pro pedagogickou práci. A to nejen pro učitele, ale také pro samotné děti, od kterých se očekává, že díky intelektuálním schopnostem budou schopni v běžné škole "normálně" fungovat. Důsledky jejich základní diagnózy snižují jejich funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve škole selhávají, setkávají se s neúspěchem a neporozuměním. Často ovšem stačí zavést mírná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit.
Kniha obsahuje řadu námětu a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS postupovat, jak zohlednit jejich specifické potřeby i v podmínkách běžné školy a tím jim umožnit úspěšné vzdělávání v běžném kolektivu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.